Psichologinio testo "Miegate kaip meška, vilkas, liūtas ar delfinas?" REZULTATAI - Psichologijos namai

Psichologinio testo “Miegate kaip meška, vilkas, liūtas ar delfinas?” REZULTATAI

Jei surinkote nuo 10 iki 16 taškų, miegate kaip liūtas.

Jei surinkote nuo 17 iki 23 taškų, miegate kaip meška.

Jei surinkote nuo 24 iki 30 taškų miegate kaip vilkas.

Žemiau skaitykite Michaelio Breuso sukurtas rekomendacijas ir aprašymus, kaip turėtų atrodyti jūsų diena, jei norite susitvarkyti savo biologinį laiką ir pagerinti miego kokybę.

Miegate kaip delfinas

Delfinui miegant viena jo smegenų pusė visuomet išlieka budri. Taip delfinai net ir miegodami saugosi nuo plėšrūnų. Tad ir šiam miego tipui priskiriamus žmones gali pažadinti net ir menkiausi garsai, o miega dažniausiai jie ne itin giliai ir ilgai. Išlipę iš lovos tokio tipo žmonės būna ganėtinai nervingi, irzlūs perfekcionistai, dažnai pasižymi gan aukštu intelektu. Žmonės, kurie miega kaip delfinai, savo antrajai pusei dažnai būna rūpestingi ir dėmesingi. Jie nemėgsta konfliktų, tačiau kartais dėl miego trūkumo patys juos sukelia. Dėl natūraliai greitos virškinimo sistemos tokio tipo žmonės antsvoriu skundžiasi itin retai.

Kaip turi atrodyti jūsų diena?

6.30 val. – tipinis delfinas jau bus pabudęs, tačiau dar pernelyg pavargęs, kad atsikeltų arba per daug įsitempęs, kad vėl užmigtų. Priverskite save išsijudinti iš lovos ir padarykite mankštą.
7.30–9 val. – suvalgykite baltymų gausius pusryčius. Delfinams angliavandenių valgyti rytais jokiu būdu negalima, mat jie tik dar labiau sukels tingulį.
9.30–12 val. – pats metas išgerti puodelį kavos, mat šiuo metu delfinas jau vėl pradės svajoti apie miegą.
12–13 val. – metas pietauti, ką delfinai daryti dažnai pamiršta. Geriausias variantas – sriuba ir salotos (trečdalis angliavandenių, trečdalis baltymų ir trečdalis riebalų) padės išlaikyti formą.
13–16 val. – tokiu metu tikriausiai norėsis prigulti, tačiau verčiau to nedarykite. Geriau išeikite pasivaikščioti į lauką.
16–18 val. – šiuo metu jaučiatės žvaliausi, taigi pats laikas gerai padirbėti ar pradėti naują projektą.
18–19 val. – kol kas dar nevalgykite, kad ir kokie alkani jaučiatės. Artėjant nakčiai delfinų smegenys tik dar labiau suaktyvėja, tad skirkite sau 30 minučių laiko tyloje ir nuvykite šalin visas į galvą lendančias neramias mintis. 19.30–20 val. – tai metas, kuomet esate energingiausi, tad pats laikas suvalgyti angliavandenių: gal bulvių, o gal makaronų? 20–20.30 val. – tai pats geriausias delfinams laikas intymiems žaidimams – po vakarienės, bet prieš einant miegoti. Tai padės nusiraminti, atsipalaiduoti ir pasiruošti miegui.
20.30–23.30 val. – nesusigundykite į lovą eiti anksčiau, miegoti jums dar per anksti.
23.30 val. – metas miegoti. Delfinams visiškai pakanka šešių valandų miegui, kad atsikeltų pailsėję ir atsinaujinę.

Miegate kaip liūtas

Liūtai keliasi dar prieš aušrą – mat tai geriausias laikas medžioti. Taip daro ir šio tipo žmonės, kurie rytais ir būna energingiausi. Tai žmonės, kurie mėgsta lyderiauti, pasižymi analitiniu mąstymu, organizuotumu bei polinkiu tvarkyti visas iškilusias problemas. Vis tik retkarčiais liūtams gali būti sunku susipažinti su naujais žmonėmis, tad dideliu draugų ratu, jie, deja, pasigirti negali. Liūtų virškinimo sistema taip pat veikia neblogai, tad ir antsvorio jie turi gan retai.

Kaip turi atrodyti jūsų diena?

5.30–6 val. – jau esate pabudę ir žvalūs. Pavalgykite pusryčius ir išgerkite dvi stiklines vandens, kad užpildytumėte skrandį.

6–7.30 val. – tai pats geriausias liūtų laikas intymiems žaidimams – šiuo metu jūsų seksualinis libido pats aukščiausias.

7.30–10 val. – nepamirškite užkandžių – jie padės išlaikyti energiją ir išlaukti pietų. Šis dienos metas jums pats produktyviausias, tad išnaudokite jį svarbioms darbo užduotims atlikti.

12–13 val. – pavalgykite pietus, tik venkite sunkių angliavandenių – nuo jų apims mieguistumas. Neprošal būtų po pietų pasivaikščioti gryname ore.

13–17 val. – tikriausiai jau po truputį svajosite apie pogulį, tačiau vietoje jo, verčiau atpalaiduokite savo protą – tai puikus metas generuoti naujas kūrybines idėjas.

17–18 val. – pasportuokite.

18–19.30 val. – metas vakarienei. Venkite angliavandenių, nes nuo jų jausitės kur kas labiau mieguisti nei jau ir taip esate.

19.30–22 val. – miegoti dar ne laikas, pasistenkite rasti veiklos, kad lova jūsų taip stipriai dar neviliotų.

22.30–23.30 val. – metas miegoti, kad ryte jaustumėtės žvalūs ir pailsėję.

Miegate kaip meška

Kaip ir tikrosios meškos, šio tipo žmonės išties mėgsta pamiegoti – tad jiems reikia mažiausiai 8 valandų nakties poilsio, jeigu ne daugiau. Prabudę ryte jie dar kurį laiką jaučiasi mieguisti, o per pietus jau vėl mielai griūtų į lovą. Tai lengvai sukalbami, atviri naujovėms bei bendrauti mėgstantys žmonės – puikūs kolegos ir draugai. Meškos tipo žmones kamuoja nuolatinis noras valgyti, tad užkandžių jie niekad neatsisako, vis tik svarbu juos rinktis kuo sveikesnius – kitaip kyla didelė antsvorio rizika.

Kaip turi atrodyti jūsų diena?

7 val. – tipiškai tokie žmonės žadintuvo snaudimo mygtuką paspaus mažiausiai du kartus. Susilaikykite nuo to. Verčiau jau prabudinkite save ryte išeidami pasivaikščioti ar pasimėgaudami greitais intymiais žaidimais su antrąja puse.

7.30–9 val. – papusryčiaukite. Rytais patartina rinktis baltyminius pusryčius ir vengti angliavandenių. Kavos kol kas dar negerkite.

9–10 val. – jeigu galite, į darbą eikite pėsčiomis – taip galėsite pagaudyti saulės spindulius, kurie padės prablaškyti miegus.

10–12 val. – išgerkite kavos ir imkitės darbo – tai darbingiausias dienos metas jums.

12–13 val. – jau tikriausiai svarstote apie angliavandenių gausius pietus, tačiau pasistenkite dar pusvalandį jų palaukti ir kiek prasivaikščiokite – tai padės darbui paruošti virškinimo sistemą. Sočiai papietaukite.

13–14.30 val. – tik nesigriebkite šokolado, jei juntate maisto poreikį ar energijos trūkumą. Jeigu galite, verčiau jau pasnauskite, tik nemiegokite ilgiau kaip 20 minučių.

15–18 val. – dabar jau galite užkandžiauti, tačiau rinkitės sveikesnius užkandžius: džiovintus ar šviežius vaisius, uogas, daržoves.

18–19 val. – šiuo metu jau norėsis vakarienės, tačiau patartina kiek palaukti. Verčiau vėlgi užsiimkite aktyvia veikla: pasivaikščiokite, pasivažinėkite dviračiu ar pabėgiokite.

19–20.30 val. – valgyti vakarienę valanda vėliau nei norisi, gali būti sunku, tačiau taip bent jau maždaug 22 val. jums nekils noras vėl prisikimšti nesveiko maisto. Meškos tipo žmonėms po 20 val. geriau išvis nevalgyti – taip greičiau atsikratysite ir pilvuko.

20.30–22 val. – metas atsipalaiduoti ir pasimėgauti ramybe: pagulėkite vonioje, paskaitykite knygą ar ramiai pasibūkite su šeima.

22 val. – pats laikas išjungti visus ekranus: kompiuterį, televizorių, planšetę. Stenkitės daug neužkandžiauti.

23 val. – jei buvo aktyvi diena, jau turėtumėte norėti miego.

Miegate kaip vilkas

Vilkai atgimsta tik saulei nusileidus, taip ir šio tipo žmonės. Jiems sunku išlipti iš lovos anksčiau kaip 9 val. ryto, iki pat vidurdienio jie jaučiasi mieguisti, o budrūs gali išlikti iki pat 24 val. ar dar ilgiau. Šie žmonės nebijo rizikuoti ir gali pasigirti išties nemažu seksualinių partnerių skaičiumi. Tai smagūs pašnekovai, įžvalgūs ir kūrybingi asmenys, tačiau neretai juos gali užklupti psichologinės problemos: padidėjęs nerimas, depresija. Maistą jie renkasi kuo saldesnį ir dažnai mėgsta pasimėgauti ganėtinai kaloringa vakariene ar naktipiečiais, tad dažnai gali turėti antsvorio problemų.

Kaip turi atrodyti jūsų diena?

7–7.30 val. – atsikelti jums gan sunku, tad nesistenkite kilti iš lovos tik suskambėjus žadintuvui, duokite sau laiko apsiprasti su šia mintimi ir dar kiek pasivartykite lovoje.

7.30–8.30 val. – pusryčių valgyti dažniausiai nemėgstate, tačiau pasistenkite jų nepraleisti, naudinga valgyti baltymų gausų maistą. Kad virškinimo sistema dar geriau veiktų, prieš juos išgerkite stiklinę vandens, kavos kol kas pasistenkite vengti.

8.30–9 val. – pasistenkite daugiau pajudėti, kad išblaškytumėte visus miegus. Užteks ir trumpai pasivaikščioti gryname ore.

9–11 val. – mieguistumas iki 10 val. jau turėtų būti praėjęs, tačiau svarbių ir daug mąstymo reikalaujančių darbų verčiau nesiimkite. Popiečio pogulio stenkitės nesigulti net ir savaitgaliais – jis tik pažeis jūsų biologinį ritmą.

11 val. – išgerkite kavos, geriau juodos ir be cukraus, venkite saldžių ir kaloringų užkandžių prie jos.

13 val. – pagaliau jausitės žvalūs ir galutinai prabudę – pats metas papietauti gerų draugų kompanijoje.

14–16 val. – tai darbingiausias ir produktyviausias jūsų dienos metas.

16–18 val. – kai delfinai, meškos ir liūtai tokiu metu jau pajunta snaudulį, jūs tuo tarpu tiesiog trykštate energija – dabar pats laikas padaryti įspūdį savo viršininkui ar užsiimti daug jėgų reikalaujančiais darbais.

18–20 val. – sportuokite ir iškraukite visą per dieną susikaupusią energiją. Labai svarbu dar nevalgyti vakarienės, o jei kils didelis alkis, užkąskite vaisių ar daržovių.

20–21 val. – jei vakarieniausite kiek vėliau, naktį nekils toks didelis noras prisivalgyti nesveiko ir kaloringo maisto.

21–23 val. – tai laikas, kuomet būsite geriausios nuotaikos – tad pats metas su antrąja puse pasimėgauti lovos malonumais.

23–24 val. – metas atsipalaiduoti ir palįsti po dušu ar atsigulti į vonią. Vakare tai daryti jums tinka labiau, mat taip sutaupysite taip trūkstamą laiką ryte, o šiltas vanduo padės geriau užmigti.

24 val. – eikite miegoti. Jei pavyks bent dvi savaites laikytis šio paros režimo, priprasite užmigti bent iki 1 val.


Prašome nevertinti testo rezultatų vienareikšmiškai ir tiesiogiai.
Visuomet galite pasikonsultuoti su psichologu, kuris atliks testą ir profesionaliai padės interpretuoti testo rezultatus.

Registruokitės telefonu +370 686 80288, el.paštu: psichologijosnamai@gmail.com arba užpildykite šią formą:

Vardas

Paštas

Telefonas

Jūsų klausimai

Adaptuota pagal dr. Michaelio Breuso knygą „The Power Of When: The Best Time To Do Everything“

Šaltinis.

Posted in Neviešai
Susisiekite su psichologe

Vardas

Paštas

Telefonas

Jūsų klausimai

Kontaktai:
Psichologė Dorota Oleškevič
tel.: +370 686 80288
el. paštas: psichologijosnamai@gmail.com
skype: dorota.oleskevic

Mindaugo 21, Vilnius (pilkos durys ant kampo)